Dodávky

Čištění filtru pevných částic - dodávková vozidla

F. T. G. průmyslové čištění nabízí komplexní řešení pro čištění DPF pro dodávky.

U nových vozů jsou DPF filtry již instalovány do vozu při výrobě. U nových typů se jedná o filtry s keramickým povrchem. Renovace DPF filtru přináší značnou finanční úsporu oproti nákladům za nákup filtru nového. Pro renovaci DPF filtru je zapotřebí dodat demontovaný filtr vcelku (jako jeden díl). Máte-li zájem o cenovou nabídku, vyplňte, prosím, poptávkový formulář

Podrobně se dozvíte o čištění DPF a katalyzátorů zde - www.dpf-ftg.cz

VIDEO - krátké ukázky některých technik čištění

ARD televize o čištění DPF a katalyzátorů - Cleantaxx

Ukázka čištění DPF pro osobní vozidla - Cleantaxx

Ukázka čištění DPF pro osobní vozidla - Cleantaxx

Filtr pevných částic (DPF) - osobní automobily Filtr pevných částic (DPF) - autobusy  Filtr pevných částic (DPF) - nákladní vozidla  Filtr pevných částic (DPF) - dodávky Filtr pevných částic (DPF) - vysokozdvižné vozíky Filtr pevných částic (DPF) - lokomotivy Filtr pevných částic (DPF) - lodní doprava  Filtr pevných částic (DPF) - stavební stroje  

Modely  dodávek, pro které je čištění možné

  • Mercedes Sprinter
  • Volkswagen Crafter
  • Volkswagen transporter T5
  • Fiat Ducato
  • Ford Tranzit
  • Citroën Jumper
  • Peugeot Boxer a další

Máte-li zájem o vyčištění či renovací DPF filtru, prosím vyplňte objednávkový formulář

Proč přestane filtr pevných částic v dodávce plnit svou úlohu?

Dodávkové vozy jsou rozšířené v osobní přepravě a také jako distribuční vozidlo. Jízdy na krátké vzdálenosti, také známé jako stop-start jízdy mají, negativní vliv na regenerační proces a filtr se při tomto stylu jízdy nadměrně zanáší.
Filtry pevných částic pro dodávky jsou obvykle vybaveny keramickým povlakem. Všechny jemné částice jsou tedy shromažďovány a ukládány ve filtrační zóně. V ideálním případě dochází v DPF filtru ke spalování usazenim a tak se samočinně filtr čistí. Vlivem výše zmíněnému stylu jízdy však proces samočinnné regenerace nefunguje správně a filtr je po najetí asi 150-190 tis. km zanesen a negativně ovlivňuje provozní vlastnosti vozu.

Zákonná úprava

V zahraničí již několik let platí tvrdé zákony ohledně emisních zón, vypouštěných škodlivin a odstraňování spalin prostřednictvím filtrů pevných částic u dieselových motorů nejrůznějších dopravních prostředků. Ačkoliv ohledně odstraňování DPF i náš zákon hovoří jasně a to ve smyslu, že po odstranění filtru DPF se automobil stává nezpůsobilý k dalšímu provozu. Doposud však není dost kontrolních pracovišť, která by se tímto problémem zabývala. Tento zákon je sice v platnosti již skoro rok, ale až počátkem února 2013 vláda schválila prováděcí předpis, na jehož základě mohou města zavádět emisní zóny. V souvislosti ze zřízenými zónami budou městy vydávány plakety tří barev, které budou značit, jakou emisní normu auto splňuje a zda tedy bude či nebude mít do dané zóny povolen vjezd. Následovat by mělo zpřísnění emisních kontrol, dále pak především proškolení personálu na odhalování odstraněných DPF filtrů a zároveň také proškolení a dostatečné nástroje pro Policii ČR, která bude majitele automobilů za odstraněný filtr DPF pokutovat.

Doporučený cyklus čištění pro DPF filtry a katalyzátory

 


RSS kanál  |  XML Sitemap  |  Redakční systém WebRedakce - NETservis s.r.o. © 2018

© 2013 F.T.G.